Masz prawo zareklamować kupiony produkt w ciągu 2 lat od zakupu.
Reklamacje możesz złożyć pisemnie lub za pomocą formularza dołączonego do przesyłki zawierającej zamówione Produkty na adres:
- Zwrot/Reklamacja SOLDENT SHOP, ul. Bagno 2/U7, 00-112 Warszawa.
Składając reklamacje należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura VAT, potwierdzenie płatności kartą) lub jego kopię oraz podać przyczynę reklamacji oraz dostarczyć wadliwy Produkt do Sprzedawcy.
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, możesz żądać:
- usunięcia wady lub
- wymiany Produktu na wolny od wad lub
- obniżenia ceny (podając proponowaną kwotę wnioskowanej obniżki) lub
- zwrotu pieniędzy (oświadczenie o odstąpieniu od umowy).
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, otrzymasz informację w jaki sposób została rozpatrzona reklamacja w szczególności czy reklamowany Produkt zostanie wymieniony czy nastąpi zwrot pieniędzy. W przypadku uwzględnienia reklamacji poprzez zwrot płatności, otrzymasz zwrot należności w tej samej wartości oraz formie płatności, jaka widnieje na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT. Zwrot uwzględnia wszystkie rabaty otrzymane przy zakupie. W przypadku zwrotu płatności w sklepie stacjonarnym Kliniki Soldent zwrot ten wydawany jest w gotówce niezależnie od sposobu zapłaty za Zamówienie objęte reklamacją.